دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آسیب‌شناسی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • آگاهی طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • آگاهی سیاسی بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • آموزش شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • آموزش از دور اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • آموزش خودتعیین‌گری اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • آموزش خودتنظیمی اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • آموزش شکوفایی اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • آموزش عالی ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • آموزش عالی ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • آموزش مبتنی بر همتایان ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • آموزش مجازی تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • آموزش هنر اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • آموزش‌وپرورش تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • آموزش‌وپرورش شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • آینده‌پژوهی ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

ا

  • ابعاد شخصیت تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

  • اجتماعی شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

  • احساس تعلق به مدرسه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • اخلاقی ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • ادراک از کیفیت تدریس معلمان اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • ارتباطات سازمانی شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • ارزشیابی برنامه‌درسی ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • ارزشیابی پیشرفت تحصیلی طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • ارزشیابی توصیفی طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • ازدواج مجدد مادر تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

  • استراتژی برند شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • اشتیاق تحصیلی بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • اشتیاق تحصیلی رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • اعضای هیات علمی شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • اعضای هیات علمی شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

  • اقتصادی اجتماعی مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

  • الگوی استراتژیک طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • الگوی برنامه درسی ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • انگیزش شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • انگیزش پیشرفت بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • انگیزش تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • انگیزه ی سیاسی و اثرگذاری سیاسی بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

ب

  • باشگاهی و تطبیقی مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

  • باورهای معرفت شناختی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • برنامه آموزشی ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • برنامه‌درسی ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • برنامه درسی تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • برنامه‌درسی تلفیقی ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • برنامه درسی تلفیقی تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • برنامه درسی ریاضی آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • برنامه‌درسی محیط کار ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • برنامه‌درسی ملی مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • برنامه‌ریزی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • برنامه‌ریزی مسیر شغلی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • برند کارفرمایی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • بهره­وری پژوهشی ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • بهزیستی روانی تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

  • بی‌حوصلگی تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

پ

  • پذیرش طلاق تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

ت

  • تاب‌آوری ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

  • تاب‌آوری تحصیلی رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • تجربه زیسته درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • تدریس اثربخش مدرسان دوره های مجازی ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • تدریس تحول‌آفرین رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • تدریس معکوس بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • تربیت هنری ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • تصمیم‌گیری چندشاخصه شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • تصویر برند آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

  • تعالی سازمانی مدارس رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • تعامل مدرسه ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • تعامل هواداران آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

  • تعهد به مدرسه اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • تمایزیافتگی خود اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • تنظیم شناختی هیجان رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • توانایی های شناختی نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • توانمندسازی روان‌شناختی رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • توانمندسازی ساختاری رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • توسعه حرفه‌ای شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • توسعه سیاستگذاری مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

ج

  • جامعه‌پذیری طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • جامعه‌شناختی طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • جانشین‌پروری شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • جهت‌گیری انگیزشی مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

چ

  • چالش‌ها شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

ح

  • حالات روان شناختی طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • حسادت سازمانی مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • حساسیت به طرد اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • حمایت از خودمختاری ادراک شده تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

  • حمایت استعدادها شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

خ

  • خانواده ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • خدمات روانشناختی شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • خردمندی نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • خلاقیت اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • خلاقیت آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • خودرهبری شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • خودکنترلی بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • خودناتوان‌سازی تحصیلی مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • دانش‌آموزان طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • دانش‌آموزان بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • دانش‌آموزان تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • دانش‌آموزان رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • دانش‌آموزان شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • دانش‌آموزان ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • دانش آموزان درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • دانشجویان ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • دانشجویان رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • دانشجویان رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • دانشجویان ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

  • دانشگاه ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • دانشگاه شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • دانشگاه فرهنگیان مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • دانشگاه نسل چهارم شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • دانشگاه نسل سوم اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • دانشگاه‌های نسل چهارم ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • دلفی فازی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • دوره ابتدایی ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • دوره ابتدایی تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

ذ

  • ذهن آگاهی نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • ذهنی‌سازی اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

ر

  • رشته تربیت بدنی درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • رشد شرکت‌های زایشی مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

  • رفتاری شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • رهبری اثربخش ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • رهبری تحول‌آفرین ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • رهبری توزیعی رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • رهبری خلاق ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • رهبری کارآفرین ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • رهبری مبتنی بر ارزش تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • روابط بین فردی رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • روان‌درمانی انگیزشی مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • روش فرا ترکیبی طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • روش‌های آموزشی ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • رویکرد اسلامی شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

ز

  • زیبایی‌شناسی هنری تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

س

  • سازمان‌های دولتی شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • سازوکار یادگیری مشارکتی ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • سبک زندگی درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • سرزندگی ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • سرزندگی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

  • سرمایه روان شناختی مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • سلامت روان ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

  • سند برنامه‌درسی ملی تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • سند تحول بنیادین تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • سند تحول بنیادین طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • سوء رفتارهای اجتماعی ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • سواد اطلاعاتی بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • سوگیری تصمیم‌گیری فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • سوگیری شناختی فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • سیاست‌های سازمانی شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • سیستم‌های اطلاعات شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

ش

  • شاخص‌ها شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

  • شاخص های روانشناختی شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • شایستگی‌های کارآفرینانه طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • شرایط داخلی شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • شرایط ساختاری شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • شرایط شغلی شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • شرکت‌های زایشی دانشگاهی مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • شهروند جهانی تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • شوخ‌طبعی اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • شوک فرهنگی رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

ص

  • صلاحیت حرفه ای مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • صنعت فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • طلاق تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

ع

  • عشق به یادگیری بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • علوم شناختی فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • عملکرد شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • عملکرد تحصیلی رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • عناصر برنامه‌درسی ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

ف

  • فاکتورهای موفقیت بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • فرآیند آموزش مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • فرآیند ارزشیابی مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • فرآیند یاددهی و یادگیری تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

  • فرآیند یادگیری مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • فراترکیب ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • فراترکیب شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • فرایندهای سازمانی شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • فرهنگ ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • فرهنگ سازمانی مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • فرهنگی شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

  • فرهنگ یادگیری مجازی ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • فوتبال مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

ق

  • قصه‌گویی آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

ک

  • کاربست آموزش مجازی ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • کارکنان مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • کشف استعدادها شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

  • کلاس‌های چندپایه طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • کووید-19 تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • کووید-19 درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • کیفیت خدمات آموزشی در آموزش مجازی ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • کیفیت زندگی در مدرسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

ل

  • لیگ برتر فوتبال ایران آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

م

  • محتوا و اهداف ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • محتوای کتب‌درسی شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

  • محیط‌زیستی ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • مداخلات زودهنگام شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • مدارس طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • مدارس ابتدایی طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • مدارس ایمن شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • مدل ساختاری اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • مدیران مدارس شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • مدیریت آموزش شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

  • مدیریت استعداد شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • مدیریت زمان اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • مسئولیت اجتماعی طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • مسئولیت اجتماعی ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • مسیر شغلی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • مشارکت بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • مشارکت سیاسی بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • مشاوره مدیرِت فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • مصاحبه شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • معادلات ساختاری رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • معلمان ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • معنادرمانی مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

  • معنای زندگی تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

  • منابع انسانی شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • مناطق محروم شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

  • مهارت سیاسی بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • مهارت‌های زندگی ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • مهارت های زندگی بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

ن

  • نشاط شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • نشاط سازمانی شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • نظام آموزش عالی ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • نظام تعلیم‌وتربیت طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • نظام مدیریت منابع انسانی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • نظریه‌های برنامه‌درسی مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • نظریه‌های ضمنی هوش تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

  • نفش فناوری اطلاعات در آموزش های مجازی و روش های آموزش الکترونیکی ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • نگرش‌های کارآفرینی شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

  • نمایش خلاق تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

  • نوجوانان ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • نوجوانان مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • نوجوانان پسر تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

  • نیازهای اساسی روانشناختی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • نیروی انسانی ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

و

  • وفاداری­ کارکنان طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • ویژگی‌های شخصیت ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

ه

  • همکاری طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • هنجاری شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • هوش بین ‎فردی بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • هویت تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • هویت هوادار آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

ی

  • یادگیری مجازی ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • یادگیری معکوس شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]