آ
-
آسیبشناسی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
آگاهی
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
آگاهی سیاسی
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]
-
آموزش
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
آموزش از دور
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
آموزش خودتعیینگری
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
آموزش خودتنظیمی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
آموزش شکوفایی
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
آموزش عالی
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
آموزش عالی
ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]
-
آموزش مبتنی بر همتایان
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
آموزش مجازی
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
آموزش هنر
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
آموزشوپرورش
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
آموزشوپرورش
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
آیندهپژوهی
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
ا
-
ابعاد شخصیت
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
-
اجتماعی
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
-
احساس تعلق به مدرسه
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
اخلاقی
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
ادراک از کیفیت تدریس معلمان
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
ارتباطات سازمانی
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
ارزشیابی برنامهدرسی
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
ارزشیابی توصیفی
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
ازدواج مجدد مادر
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
-
استراتژی برند
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
اشتیاق تحصیلی
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
اشتیاق تحصیلی
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
اعتبارسنجی
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
اعضای هیات علمی
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
اعضای هیات علمی
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
-
اقتصادی اجتماعی
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
-
الگوی استراتژیک
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
الگوی برنامه درسی
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
انگیزش
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
انگیزش پیشرفت
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
انگیزش تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
انگیزه ی سیاسی و اثرگذاری سیاسی
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]
ب
-
باشگاهی و تطبیقی
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
-
باورهای معرفت شناختی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
برنامه آموزشی
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
برنامهدرسی
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
برنامه درسی
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
برنامهدرسی تلفیقی
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
برنامه درسی تلفیقی
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
برنامه درسی ریاضی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
برنامهدرسی محیط کار
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
برنامهدرسی ملی
مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامهدرسی ملی ایران با نظریههای برنامهدرسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]
-
برنامهریزی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
برنامهریزی مسیر شغلی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
برند کارفرمایی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
بهرهوری پژوهشی
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
بهزیستی روانی
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
-
بیحوصلگی
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
پ
-
پذیرش طلاق
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
ت
-
تابآوری
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
-
تابآوری تحصیلی
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
تجربه زیسته
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
تدریس اثربخش مدرسان دوره های مجازی
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
تدریس تحولآفرین
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
تدریس معکوس
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
تربیت هنری
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
تصمیمگیری چندشاخصه
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
تصویر برند
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
-
تعالی سازمانی مدارس
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
تعامل مدرسه
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
تعامل هواداران
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
-
تعهد به مدرسه
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
تمایزیافتگی خود
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
تنظیم شناختی هیجان
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
توانایی های شناختی
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
توانمندسازی روانشناختی
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
توانمندسازی ساختاری
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
توسعه حرفهای
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
توسعه سیاستگذاری
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
ج
-
جامعهپذیری
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
جامعهشناختی
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
جانشینپروری
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
جهتگیری انگیزشی
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
چ
-
چالشها
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
ح
-
حالات روان شناختی
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
حسادت سازمانی
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
حساسیت به طرد
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
حمایت از خودمختاری ادراک شده
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
-
حمایت استعدادها
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
خ
-
خانواده
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
خدمات روانشناختی
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
خردمندی
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
خلاقیت
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
خلاقیت
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
خودرهبری
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
خودکنترلی
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
دانشآموزان
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
دانشآموزان
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
دانشآموزان
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
دانشآموزان
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
دانشآموزان
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
دانشآموزان
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
دانش آموزان
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
دانشجویان
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
دانشجویان
رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]
-
دانشجویان
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
دانشجویان
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
-
دانشگاه
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
دانشگاه
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
دانشگاه جامع علمی کاربردی
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
دانشگاه فرهنگیان
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
دانشگاه نسل چهارم
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
دانشگاه نسل سوم
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
دانشگاههای نسل چهارم
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
درگیری تحصیلی
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
درگیری تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
درمان شناختی رفتاری
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
دلفی فازی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
دوره ابتدایی
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
دوره ابتدایی
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
ذ
-
ذهن آگاهی
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
ذهنیسازی
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
ر
-
رشته تربیت بدنی
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
رشد شرکتهای زایشی
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
-
رفتاری
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
رهبری اثربخش
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
رهبری تحولآفرین
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
رهبری توزیعی
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
رهبری خلاق
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
رهبری کارآفرین
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
رهبری مبتنی بر ارزش
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
روابط بین فردی
رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]
-
رواندرمانی انگیزشی
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
روش فرا ترکیبی
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
روشهای آموزشی
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
رویکرد اسلامی
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
ز
-
زیباییشناسی هنری
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
س
-
سازمانهای دولتی
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
سازوکار یادگیری مشارکتی
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
سبک زندگی
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
سرزندگی
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
-
سرمایه روان شناختی
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
سلامت روان
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
-
سند برنامهدرسی ملی
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
سند تحول بنیادین
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
سند تحول بنیادین
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
سوء رفتارهای اجتماعی
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
سوگیری تصمیمگیری
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
سوگیری شناختی
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
سیاستهای سازمانی
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
سیستمهای اطلاعات
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
ش
-
شاخصها
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
-
شاخص های روانشناختی
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
شایستگیهای کارآفرینانه
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
شرایط داخلی
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
شرایط ساختاری
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
شرایط شغلی
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
شرکتهای زایشی دانشگاهی
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
شهروند جهانی
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
شوخطبعی
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
شوک فرهنگی
رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
صنعت
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
ط
-
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
طلاق
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
ع
-
عشق به یادگیری
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
علوم شناختی
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
عملکرد
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
عناصر برنامهدرسی
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
ف
-
فاکتورهای موفقیت
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
فرآیند آموزش
مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامهدرسی ملی ایران با نظریههای برنامهدرسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]
-
فرآیند ارزشیابی
مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامهدرسی ملی ایران با نظریههای برنامهدرسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]
-
فرآیند یاددهی و یادگیری
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
-
فرآیند یادگیری
مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامهدرسی ملی ایران با نظریههای برنامهدرسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]
-
فراترکیب
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
فراترکیب
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
فرایندهای سازمانی
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
فرسودگی تحصیلی
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
فرهنگ
ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]
-
فرهنگ سازمانی
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
فرهنگی
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
-
فرهنگ یادگیری مجازی
ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]
-
فوتبال
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
ق
-
قصهگویی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
ک
-
کاربست آموزش مجازی
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
کارکنان
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
کشف استعدادها
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
-
کلاسهای چندپایه
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
کووید-19
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
کووید-19
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
کیفیت خدمات آموزشی در آموزش مجازی
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
ل
-
لیگ برتر فوتبال ایران
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
م
-
محتوا و اهداف
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
محتوای کتبدرسی
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
-
محیطزیستی
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
مداخلات زودهنگام
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
مدارس
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
مدارس ابتدایی
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
مدارس ایمن
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
مدل ساختاری
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
مدیران مدارس
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
مدیریت آموزش
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
-
مدیریت استعداد
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
مدیریت زمان
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
مدیریت منابع انسانی الکترونیک
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
مسئولیت اجتماعی
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
مسئولیت اجتماعی
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
مسیر شغلی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
مشارکت
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]
-
مشارکت سیاسی
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]
-
مشاوره مدیرِت
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
مصاحبه
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
معادلات ساختاری
رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]
-
معلمان
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
معنادرمانی
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
-
معنای زندگی
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
-
منابع انسانی
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
مناطق محروم
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
-
مهارت سیاسی
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]
-
مهارتهای زندگی
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
مهارت های زندگی
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
ن
-
نشاط
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
نشاط سازمانی
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
نظام آموزش عالی
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
نظام تعلیموتربیت
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
نظام مدیریت منابع انسانی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
نظریههای برنامهدرسی
مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامهدرسی ملی ایران با نظریههای برنامهدرسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]
-
نظریههای ضمنی هوش
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
-
نفش فناوری اطلاعات در آموزش های مجازی و روش های آموزش الکترونیکی
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
نگرشهای کارآفرینی
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
-
نمایش خلاق
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
-
نوجوانان
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
نوجوانان
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
نوجوانان پسر
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
نیروی انسانی
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
و
-
وفاداری کارکنان
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
ویژگیهای شخصیت
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
ه
-
همکاری
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
هنجاری
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
هوش بین فردی
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
هویت تحصیلی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
هویت هوادار
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
ی
-
یادگیری مجازی
ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]
-
یادگیری معکوس
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]